Rss Feed

Afara ninge linistit....(varianta EMO)

Multi v-ati gandit la copii "emo" , majoritatea nu ii pot intelege , altii ii inteleg intr-o anumita masura.
Dar cel mai rau lucru e ca unii incearca sai imite doar pentru a fi la moda
Asa ca va voi prezenta o poezie "emo" (adaptata dupa : Afara ninge linistit)

Afara-i frig si e-nnorat
Si-n soba arde mama,
De lustra tata-i spanzurat
Iar eu ma tai cu lama...

Pe jos stau fratii mei intinsi,
Sunt morti de-o saptamana,
In putrefactie-au intrat
Dar nimeni nu-i aduna!

Ascuns e frati-miu-n dulap
Nu-i pasa de nimica,
Are-un topor infipt in cap
Sa-i tina cipilica.

Lungit e mosu Mihu-n pod
Cu un cutit in spate,
L-am urmarit de la parter
Pe viata si pe moarte

Iar , sora mea , cu ochiul scos
Se zbate intr-o lada
Mai e un frate-ntins pe jos
Si-n spate are-o barda.

Iar unchiu-miu e-n dormitor
Pitit intr-o valiza,
Legat cu doua fire lungi
Ce duc direct la priza.

Si-n frigider e congelat,
In pungi de-un kil bunicu
Dar eu sunt mic , nu stiu nimic
Deabia imi tai buricu

Bunica-i langa aragaz
Cu-n furtun in gura
Si-n jurul ei miroase-a gaz
Si nu a prajitura

Unchiu Matei sta in extaz,
Cu ochi in cornisa,
Cu un picior in aragaz,
Si degetele-n priza.

-------------------------------

Dormi puiul tati dormi
Ca tata te gazeaza,
Iti taie capu cu-n topor
Si-apoi te impaiaza

Sper ca v-a placut!

20 comentarii:

Anonim spunea...

ce tare ii EMO

Anonim spunea...

:))) tare poezia
tare rau frate

Anonim spunea...

super

Anonim spunea...

ma tias spune continuarea maaaa da mi miar ca tias strica poezia

Anonim spunea...

fara cuvinte frate e de nota 11 bv!!

Anonim spunea...

ii faina da ii prea emo shi na .......nu tuturor le place ....da ii fain ca uh ai facut-o shi ca ai multa inspiratie (nush de unde)

Anonim spunea...

poezi nu e neaaparat pentru emo ... e pentru comedie .... bravo te felicit pt creatie dar am mai auzit asta undeva .... de muuult ...e fain ;)

Anonim spunea...

Ceva asemanator ziceam noi cand aveam vreo 8-9 ani, si pe atunci nu era internet... ma intreb oare de unde stiam poezii EMO (ca pe atunci nici nu era inventat cuvantul asta).

Anonim spunea...

Super tare

Anonim spunea...

ba e prea superrrrr nota 9999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999 bv e tareeee

Unknown spunea...

Fratemi-o e pe balcon
Sa sara sa nu sara
Dar eu il imping
Si iar il vad cum zboara

Unknown spunea...

Fratemi-o e pe balcon
Sa sara sa nu sara
Dar eu il imping
Si iar il vad cum zboara

Unknown spunea...

Fratemi-o e pe balcon
Sa sara sa nu sara
Dar eu il imping
Si iar il vad cum zboara

Unknown spunea...

Fratemi-o e pe balcon
Sa sara sa nu sara
Dar eu il imping
Si iar il vad cum zboara

Anonim spunea...

I-am zis-o profei de romana.

Anonim spunea...

am ras cu lacrimi frate ce-a mai tare ever !!!!!!!!!!!!

Anonim spunea...

mama deci am auzit-o la un destept dar poezia e super tare si nu tuturor le place dar e mai mult de comedie =))) bravoo

Anonim spunea...

Fratemi-o e pe balcon
Sa sara sa nu sara
Dar eu ai fac din spate avand
si al privesc cum zboara

Unknown spunea...

Naspa

Mistick spunea...

Cand poezia asta era nici nu exista curentu'/trendu' Emo

Trimiteți un comentariu