Rss Feed

"Vorba aia" (fetitele din ziua de azi)

Un pamflet in cinstea fetitelor din ziua de azi , doar  merita si ele ceva "vorba aia".

La 15 anisori,
Aveam o crestere aleasa.
In pension faceam furori,
Dar eram tare rusinoasa.
Si cand cu Nicusor vorbeam,
Mi-ardeau obrajii ca vapaia...
Tiu minte cat de mult roseam
Cand imi spunea de "vorba aia".

Intr-o duminica,fiind cald
Si cum vazduhul sta sa fiarba,
M-am dus la garla sa ma scald
Si mi-am pus hainele pe iarba.
Dar Nicusor sta-n iarb' ascuns
Si ma privea cum faceam baia,
Mi-a fost rusine si am plans
Fiinda-mi vazuze "vorba aia".

Prin Cismigiu , cu pas grabit ,
De la pension mergea spre casa
Si-un ofiter m-a urmarit,
Spunandu-mi dulce ca-s frumoasa.
M-am rusinat si-am spus merci
Si ca sa nu m-apuce ploaia
M-am dus la el acasa si...
Si sa intamplat , stii , "vorba aia".

Desi sunt rusinoasa rau,
De toti baietii sunt curtata
Si-alearga-n urma mea mereu
Aproape Capitala toata.
Si-n timpul verii , deseori
Sunt la Constanta sau Mamaia
Petrec din noapte pana-n zori,
Ca mult imi place "vorba aia".

Zadarnic, muritor sarman,
Vrei sa gasesti a vietii cheie!
Popescu scrie un roman
Fiindca iubeste o femeie.
Aseara chiar s-a impuscat Bebe,
Pentru ca l-a inselat Aglaia
Si toate astea pentru ce?
Ah , numai pentru "vorba aia".

Sper ca v-a placut! Astept comentari!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu